Itt alapvetően nem számít az autó pontos típusa, mi mégis megadjuk, alapvetően a beazaonosítás mikéntjeként. No meg azért, mert korábban pontosan erről a modellről született tesztünk is, így kettőt az egyben kapnak olvasóink.
No de elsősorban jelen cikkünk lényegét a Dyson V15 Detect Absolute adja, hiszen kellett némi apropó ahhoz,hogy bevessük jól egy adott munkafolyamathoz. Az öteletet az adta, hogy enyhén üsszemorzsáztuk a Vitara-t, és hát nem árt ilyenkor rendet tenni ugyebár. Mivel is lehetne ezt megoldani, ha nem kedvenc Dyson V15 Absolute porszívónkkal?



Amúgy a V15 Detect Absolute igazi univerzális társ, hiszen – mint a példa is jól mutatja – rendkívül alkalmas arra (is), hogy morzsaporszívóként funkcionáljon. A Vitara üléseinek mintézata amúgy sem kedvez a morzsáknak és a szennyeződések kialakíulásának, ugyanis az Alcantara-jelleg maga az anyagjasználatból adódóan is vonzza a koszt. A morzsák egyenesen beleragadnak a mintézatba, valamint az anyagfelületbe is. Közel sem mindegy, milyen módon vezényeljük le a tisztítást.





Ugyanis a Vitara tesztautó ülése rendkívül kényes takarítás szempontjából. A bársony-hatású felület hajlamos minden apróbb karcszerű problémát megjeleníteni, elég, ha hegyesebb tárggyal szántjuk végig. Ráadásul maradandó is lehet, sőt, szélsőségesebb esetekben ki is szakadhat az üléshuzat.




A Dyson V15 Detect Absolute-hez rengeteg fejet kaptunk, most a közepesen kemény sörtéjű szimpla szívófejet, valamint az állati szőrre, bolyhos felületekre fejlesztett multifunkciós fejet használtuk. Első körben a ultifunkcióssal mentünk végig az üléseken, illetve a lábtér burkolásain, majd a közepesen erős sörtéjű verziót vetettük be.





Mindkét eseben automatikus szívóerőt és üzemet választottunk, ez a legjobb, hiszen a Dyson V15 Detect Absolute így tudja a legjobban optimalizálni a tisztítás hatékonyságát, s persze a kapcsolódó akkumulátor-üzemidőt is.
Mindössze a Vitara két első ülés ülő- és hátlapjait, valamint a szőnyegeket tisztítottuk, mellé a hátsó részen is átfutottunk azért. Igaz, utóbbi esetében nem voltak morzsák, sem számottevő szennyezés.
Körülbelül 10 perces folyamat volt ez, beleszámolva a Dyson V15 Detect Absolute fejcseréket is. Egyértelmű, hogy a monitorozás végén a legnagyobb szemcséjű szennyeződés-ráta volt a legmagasabb, de azért akadtak poratkák is, csekély mértékben.
Érdemes tehát a Dyson V15 Detect Absolute-ot morzsaporszívóként is használni, mivel a kompakt kialakítás messzemenően lehetővé teszi ezt az opciót is. A Suzuki Vitara 1,5 Hybrid AllGrip tesztautónk enteriőrje pedig szinte teljesen újjászületett.





![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)




































![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)


