AutóAddikt Magazin Suzuki Vitara 1.4 Hybrid AllGrip takarítás Dyson V15 Detect Absolute-tal

Suzuki Vitara 1.4 Hybrid AllGrip takarítás Dyson V15 Detect Absolute-tal

Itt alapvetően nem számít az autó pontos típusa, mi mégis megadjuk, alapvetően a beazaonosítás mikéntjeként. No meg azért, mert korábban pontosan erről a modellről született tesztünk is, így kettőt az egyben kapnak olvasóink.

No de elsősorban jelen cikkünk lényegét a Dyson V15 Detect Absolute adja, hiszen kellett némi apropó ahhoz,hogy bevessük jól egy adott munkafolyamathoz. Az öteletet az adta, hogy enyhén üsszemorzsáztuk a Vitara-t, és hát nem árt ilyenkor rendet tenni ugyebár. Mivel is lehetne ezt megoldani, ha nem kedvenc Dyson V15 Absolute porszívónkkal?

Amúgy a V15 Detect Absolute igazi univerzális társ, hiszen – mint a példa is jól mutatja – rendkívül alkalmas arra (is), hogy morzsaporszívóként funkcionáljon. A Vitara üléseinek mintézata amúgy sem kedvez a morzsáknak és a szennyeződések kialakíulásának, ugyanis az Alcantara-jelleg maga az anyagjasználatból adódóan is vonzza a koszt. A morzsák egyenesen beleragadnak a mintézatba, valamint az anyagfelületbe is. Közel sem mindegy, milyen módon vezényeljük le a tisztítást.

Ugyanis a Vitara tesztautó ülése rendkívül kényes takarítás szempontjából. A bársony-hatású felület hajlamos minden apróbb karcszerű problémát megjeleníteni, elég, ha hegyesebb tárggyal szántjuk végig. Ráadásul maradandó is lehet, sőt, szélsőségesebb esetekben ki is szakadhat az üléshuzat.

A Dyson V15 Detect Absolute-hez rengeteg fejet kaptunk, most a közepesen kemény sörtéjű szimpla szívófejet, valamint az állati szőrre, bolyhos felületekre fejlesztett multifunkciós fejet használtuk. Első körben a ultifunkcióssal mentünk végig az üléseken, illetve a lábtér burkolásain, majd a közepesen erős sörtéjű verziót vetettük be.

Mindkét eseben automatikus szívóerőt és üzemet választottunk, ez a legjobb, hiszen a Dyson V15 Detect Absolute így tudja a legjobban optimalizálni a tisztítás hatékonyságát, s persze a kapcsolódó akkumulátor-üzemidőt is.

Mindössze a Vitara két első ülés ülő- és hátlapjait, valamint a szőnyegeket tisztítottuk, mellé a hátsó részen is átfutottunk azért. Igaz, utóbbi esetében nem voltak morzsák, sem számottevő szennyezés.

Körülbelül 10 perces folyamat volt ez, beleszámolva a Dyson V15 Detect Absolute fejcseréket is. Egyértelmű, hogy a monitorozás végén a legnagyobb szemcséjű szennyeződés-ráta volt a legmagasabb, de azért akadtak poratkák is, csekély mértékben.

Érdemes tehát a Dyson V15 Detect Absolute-ot morzsaporszívóként is használni, mivel a kompakt kialakítás messzemenően lehetővé teszi ezt az opciót is. A Suzuki Vitara 1,5 Hybrid AllGrip tesztautónk enteriőrje pedig szinte teljesen újjászületett.

Előző cikkLegördültek a gyártósorról az első Ford Pro E-Transitok, így a modell készen áll, hogy felpörgesse a vállalkozások termelékenységét
Következő cikk[TESZT] Suzuki S-Cross 1.4 AllGrip GLX – univerzálisan alkalmazható családtag