1992. július 25-én sokmillió ember figyelme irányult Barcelonára, a 25 évvel ezelőtt megnyitott XXV. Olimpiai Játékok alkalmával.
12 ezer sportoló és a SEAT által felkészített 30 ezer önkéntes vett részt a Játékokon, akiket egy 2 ezer autóból álló flotta szállított a városban az Olimpiai helyszínek között. Ebben a flottában a SEAT Ibizát választották az Olimpia hivatalos autójának, de mellette más SEAT típusok is feltűntek a Játékok forgatagában.
Az Olimpiai Ibiza
Ez a fehér színű, az olimpiai öt karikával és a Játékok logójával díszített, egyedi felszereltségű SEAT Ibiza lett a játékok hivatalos autója. A SEAT legnagyobb számban forgalomba került autója ezzel még inkább jelképpé vált, mint a SEAT történetének egyik fontos mérföldköve.
A győztesek Toledoja
Ebből a Toledobol 25 darabot gyártottak, és ezt adták át a 23 spanyol aranyérmesnek. Tengerészkék színe mellett fabetétes belső tere és a könyöklőbe épített hordozható telefon tette egyedivé.
Az olimpiai láng autója
A szervezők a SEAT-ot kérték meg, hogy biztosítson autót az Olimpiai láng váltófutásához és a maraton versenyhez. Ez végül egy elektromos hajtású Toledo lett, melynek töltője a hűtőrács alatt volt, és egy 500 kg. súlyú telep hajtotta, 65 kilóméteres távolságra volt képes egy töltéssel.
2.000 autó az olimpiai családnak
A kétezer SEAT Ibizát és Toledot 400 önkéntes vezette az olimpiai Faluból a versenyekre és vissza.
Az olimpiai Ibiza az elektromos Toledo és a győztesek Toledója ma a gyár történelmi autóit bemutató gyűjtemény részei.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)


































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


