Ötcsillagos, azaz a lehető legjobb minősítést szerezte meg az új Honda HR-V és Jazz a független, töréstesztekre szakosodott szervezet, az Euro NCAP vizsgálatán.
Tekintve, hogy a próbákra már a 2015-ös, szigorított szabályok keretein belül került sor, kijelenthető, hogy a Honda minden idők legbiztonságosabb autóit dobta piacra.
Ezt bizonyítja, hogy az alsó-középkategóriás négykerekűek közül idén csupán kettőnek sikerült öt csillagot kiharcolnia, s ezek közül az egyik az új Jazz. A Jazz és a HR-V nyújtotta kiemelkedő menetbiztonságban jelentős szerepe van a fejlett kiegészítőknek, így a szériafelszereltségként kínált Aktív Városi Fékrendszernek is. A lézertechnikára épülő Aktív Városi Fékrendszer radarokkal figyeli a jármű előtti területet, és automatikusan működésbe hozza a fékeket, ha úgy érzékeli, hogy kis sebességű ütközés veszélye áll fenn.
A közepesen és magasan felszerelt modellváltozatoknál a Fejlett Vezetéstámogató Rendszer benne foglaltatik a vételárban, s az alábbi menetbiztonsági eszközökkel óvja a bent ülőket: Frontális Ütközésre Figyelmeztető Rendszer, Közúti Jelzőtábla Felismerő Rendszer, Intelligens Sebességhatároló, Sávelhagyásra Figyelmeztető Rendszer, Automatikus Távolsági Fényszóró.
A vadonatúj Jazz és HR-V igencsak nívós társasághoz csatlakozott, tekintve, hogy a Honda jelenleg forgalmazott modelljei mind ötcsillagos Euro NCAP minősítést kaptak, beleértve a Swindonban készülő Civic-et és CR-V-t is.
Az Euro NCAP minden szempontból megvizsgálja a járművek nyújtotta menetbiztonságot, és egyetlen pontértékelésben összegzi az adott modell képességeit, hogy megkönnyítse a vásárlók döntését. A labor szakemberei az utas-, gyermek- és gyalogosvédelmet éppúgy ellenőrzik, mint a menetbiztonsági eszközök meglétét és hatékonyságát.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)
































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)

![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


