Bár az emberek nap mit nap emojik milliárdjait küldik el egymásnak, és a mintegy 3000 különféle ikonból álló kínálatban szinte minden közlekedési mód szimbóluma megtalálható az autóktól kezdve a robogókon át egészen a hajókig, űrhajókig vagy síliftekig, a teherautók rajongói igencsak nehezményezik, hogy a pickupok jele nem létezik. Éppen ezért a Ford úgy döntött, hogy ideje változtatni ezen, és az Emojik Világnapján bemutatta a pickup emojit.
“Amikor kiderült, hogy a vásárlók hiányolják a teherautó-emojit, azonnal tudtuk, hogy meg kell oldanunk ezt a kérdést, hiszen a Ford minden téren folyamatos innovációra törekszik” – mondta el Todd Eckert, a Ford tehergépkocsi-üzletágának vezetője. “Mivel az F-sorozat immár 42 éve Amerika legkelendőbb pickupja, ugyan ki más kínálhatna a keményen dolgozó, és üzeneteket író emberek számára egy vadonatúj pickup emojit, mint a Ford?”
A Ford tehát kérelmet nyújtott be az Unicode Konzorciumnak (ez az a szervezet, amely felülvizsgálja és jóváhagyja az új emoji-ötleteket), hogy egy teherautót is adjanak hozzá a különféle készülékek szimbólum-listájához. A pickup mostanra már ott szerepel az Unicode jövőbeli változatához tervezett emojik között.
Az emoji-koncepció stílusát a legújabb trendekhez igazították. “Csapatunk rengeteg időt töltött üzenőfelületek böngészésével, influenszerekkel levelezve és a közösségi média oldalait figyelve, hogy igazán megértse a felhasználók igényeit” – mesélte Eric Greiner, a Ford közösségi médiáért felelős menedzsere. “Az emberek olyan pickup emojit szeretnének, ami friss, stílusos, amire ‘felpakolhatják’ ötleteiket. Így született meg egy modern ikon, ami minden teherautó-rajongó arcára mosolyt varázsol.”
A 2020 elején megjelenő pickup emoji minden mobil platformon elérhető lesz, és olyan végleges formát kap, amivel a profi kereskedők ugyanolyan elégedettek lesznek, mint az aktív családok vagy éppen az emoji-rajongók.
 
                




![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)


































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


