A 2015-ös Goodwood-i Sebességfesztivál főszponzora 2015-ben a Mazda lesz. Az autógyártó a központi standot foglalja majd el a világ egyik legnevesebb autós rendezvényén, saját, kihívásokat kereső szellemiségét ünnepelve, illusztris múltjának verseny-legendáival és mostani, stílusos és merész modelljeivel, melyek közül három vadonatúj.
A Mazda egész történelme során máshogy gondolkodott az autók építéséről, mint a többi gyártó. Mindmáig az egyetlen márka, mely sikeresen vitte piacra bolygódugattyús motorját, és megnyerte a 24 órás LeMans-i tartóssági versenyt egy Wankel-motoros versenyautóval. A Mazda MX-5 modelljével újrateremtette a könnyűépítésű, kétüléses sportautók kategóriáját, és soha nem hagyott fel a törekvéssel, hogy jobbnál jobb autókat építsen – e szellemiség eredménye a sikeres SKYACTIV technológia is.
Az idei csillagok között megjelenik az új kompakt szabadidő-autó, az új Mazda CX-3, a negyedik generációs MX-5 és a frissen bemutatott Mazda2 is. A június 25-28. között megrendezendő Goodwood-i Sebességfesztiválon, melynek része a mozgó autókiállítás (Moving Motor Show) is, az autóversenyzésért lelkesedők meghallgathatják az 1991-es LeMans-nyertes 787B versenyautó hangját, s több más, klasszikus versenyautó is kigurul a Mazda versenymúltját képviselve.
Ebben az évben a központi elem egy olyan szobor lesz, melyet a híres Gerry Judah tervez a Mazdával együttműködésben. A műalkotást a Goodwood-ház homlokzatánál állítják ki, amely a fesztivál és a birtok központja, és mindvégig az esemény fókuszában áll.
„Az idei fesztivál mottója a ’Félelem nélkül: verseny a határmezsgyén”, mely remekül beleillik a Mazda szellemiségébe, mellyel szembe megy az autóipari konvenciókkal és mindig az egyedit keresi” – kommentálta az együttműködést Lord Charles March, a fesztivál alapítója. „Örömünkre szolgál, hogy a Mazdával együtt ünnepelhetjük az autósportban és úttörő techológiáinak fejlesztésében elért eredményeit, valamint segíthetünk abban, hogy bemutassa új modelljeit egy olyan kivételes, nemzetközi média- és rajongói közönség számára, melyet csak és kizárólag Goodwood adhat.”





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)


































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


