A Hyundai Motorsport bejelentette, hogy második csapatának a Hyundai Mobis lesz az első számú partnere.
A Hyundai Mobis World Rally Team a Hyundai Motorsport N csoportos programjának keretében a Svéd-ralival kezdődően minden futamon rajthoz áll egy harmadik autóval.
A svédországi premieren Hayden Paddon vezeti majd a 20. számú Hyundai i20 WRC-t, navigátora a szintén új-zélandi John Kennard lesz. Az évad összes további versenyén ők lesznek a Hyundai Mobis World Rally Team első számú párosa.
A csapat hivatalos tesztpilótája, Kevin Abbring egy negyedik autóban legalább négy WRC futamon képviseli majd a Hyundai Mobis WRC csapatot a 2015-es évadban.
Annak ellenére, hogy – a tavalyi évhez hasonlóan – 2015-ben is két különböző néven indulnak a csapatok, az összes autót a Hyundai Motorsport kezeli majd; mindkét csapatot ugyanaz a közös szervizbázis, és ugyanaz a szakképzett mérnöki és szerelőgárda szolgálja majd ki.
A Hyundai Shell World Rally Team színeiben idén is Thierry Neuville (7. számú Hyundai i20 WRC; navigátora Nicolas Gilsoul) és Dani Sordo (8. számú Hyundai i20 WRC; navigátora Marc Martí) képviseli majd a márkát, ahogy már az évadnyitó Monte Carlo ralin is tették.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy a Hyundai Mobis lesz kettes számú csapatunk, a Hyundai Mobis World Rally Team fő partnere. A Svéd-ralival kezdődően három autóval indulunk a bajnokságban. Az új csapat első számú embere Hayden Paddon; a csapat a 2015-ös évad hátralevő részében a Hyundai Shell World Rally Teammel párhuzamosan folytatja versenytevékenységeit. Örömmel adunk lehetőséget tesztpilótánknak, Kevinnek, hogy (ugyancsak a Hyundai Mobis World Rally Team színeiben) idén részt vegyen néhány WRC futamon. A pillanatnyi tervek szerint Kevin négy darab 2015-ös versenyen venne részt egy negyedik versenyautóval, ám a pontos beosztást még nem készítettük el. A Hyundai Shell World Rally Team színeiben Thierry és Dani képviseli a márkát, ahogy már Monte Carlóban is tették, a kettes számú csapat pedig lehetőséget ad a rali feltörekvő csillagai számára, hogy éles versenykörülmények között csillogtassák meg képességeiket. Ezt a tehetséggondozást WRC konstruktőrként rendkívül komolyan vesszük.” – mondta Michel Nandan csapatfőnök.
 
                




![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)


































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


