Az Opel történetének legnagyobb modelloffenzívájának részeként – 29 új modell 2016 és 2020 között – már jövőre megjelenik a márka kínálatában egy forradalmian új elektromos autó, jövőbe mutató akkutechnikával és megfizethető árért. Az új ötajtós, ötszemélyes autó neve Opel Ampera-e. Teljesen feltöltött akkumulátorral nagyobb lesz a hatótávja a legtöbb egyéb villanyautóénál.

Az új Opel Ampera-e a márka tapasztalataira és tudására épít: már a 2011-es Ampera is mérföldkő volt az elektromos mobilitásban. Utóda most innovatív akkumulátortechnikát ötvöz a lehető legjobb digitális kapcsolódással és élvezetes vezethetőséggel.
A General Motors elnök-vezérigazgatója, Mary Barra Bochumban, a nemzetközi CAR Szimpóziumon jelentette be az új Opel Ampera-e érkezését: “A GM és az Opel meggyőződése, hogy az elektromos autók jelentős szerepet játszanak majd az egyéni mobilitásban. Az Ampera-e iránymutató technikájával döntő lépést teszünk a víziótól a valóság felé. Új villanyautónk ismét igazolja az Opel elkötelezettségét, hogy széles körben tegyen elérhetővé innovatív fejlesztéseket.”
A környezet védelme és az állandóan növekedő agglomerációk igényei megkövetelik a mobilizáció új formáit és a belsőégésű motorok alternatíváit.
„A villanyautókban megvan a potenciál, hogy döntően hozzájáruljanak a klímavédelemhez és az emisszió csökkentéséhez” – jelentette ki az Opel vezérigazgatója, Dr. Karl-Thomas Neumann. “Az eddigi hátrányokat, a magas árat és a rövid hatótávot végleg magunk mögött hagytuk – az Opel Ampera-e teljesen új perspektívákat nyit meg az elektromos mobilitás előtt.”
Az extra-lapos akkumulátorokat a jármű padlójába építik be, ezáltal szokatlanul helytakarékos arányokat kapott az Ampera-e, és olyan bőséges teret kínál öt személynek, illetve a poggyásznak, mint egy ötajtós kompakt kocsi.
Az Ampera-e fedélzetéről nem hiányzik a díjnyertes Opel OnStar online- és szolgáltatási asszisztens és a legújabb generációs IntelliLink infotainment-rendszer sem, amely jól integrálja az autóba az okostelefonok világát.





![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)






























![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-100x75.jpg)


![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)


