Nem kevesebb, mint 7500 autót adott el és ezzel közel tíz százalékra növelte részesedését a magyar személyautó-piacon a Suzuki 2015-ben. A siker elsősorban a Vitara kiugró népszerűségének, illetve a bővülő flottaeladásoknak köszönhető.

A Datahouse újautó-eladási statisztikái szerint 2015-ben Magyarországon 7500 Suzuki személygépkocsi talált gazdára, ami az összes forgalomba helyezett autó (77 171 db) 9,72 százaléka.
Jóllehet csak március óta gyártják és forgalmazzák, a Vitara 19,14 százalékos piaci részesedéssel toronymagasan vezeti a sport-szabadidő (SUV) kategóriát. A modellből december 31-éig 3733-at helyeztek forgalomba.
Kategóriaelső lett a Swift is a B szegmensben, 1955 darabos értékesítéssel, 17,27 százalékos piaci részt hasítva ki magának a kisautók között.
Szépen teljesített a harmadik Esztergomban gyártott modell – az alsó középkategóriás S-CROSS gépkocsiból 1449 kelt el az év során, ami az ötödik helyet jelenti a C szegmensben –, továbbá a külföldön gyártott Celerio is, amely 194 eladott példánnyal 7,59 százalékos piaci részesedést ért el és második lett az A szegmensben.
A márka a megelőző évhez képest belföldi eladásait 58 százalékkal, piaci részesedését 2,7 százalékkal növelte. A jó eredmények a Magyar Suzuki Zrt. értékelése szerint annak köszönhetők, hogy új modelljeivel a márka – amellett hogy sikerrel őrizte meg népszerűségét a magánvásárlók körében – a vállalati és állami beszerzésekben is erősíteni tudta pozícióit, vagyis bővítette flottaeladásait.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)

































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


