A Polestar bejelentette, hogy a kínai Csengtu városában megkezdődött annak az új, ultramodern gyártólétesítménynek, a Polestar Production Centre-nek az építése, ahol a vállalat első modellje, a Polestar 1 készül majd. Az új Polestar márka megalakulásáról október 17-én értesült a világ; a márka akkor nyert lendületével folytatja szervezetének kiépítését.
A Polestar Production Centre gyártóközpont a tervek szerint 2018 derekára elkészül, és megkezdődhet a gyártósor felszerszámozása, majd az előszériás termelés – ez a kilenc hónapos, meglehetősen agresszív építési terv komoly kihívást jelent a projekt résztvevői számára.
A nemzetközileg elismert, díjnyertes norvég építészstúdió, a Snöhetta bevonásával tervezett Polestar Production Centre Kína leginkább környezettudatos autógyártó létesítménye lesz, illetve világszinten is az egyik legjobb energiahatékonyságú üzemként fog működni. A gyár az Arany minősítést célozza meg a világszerte elismert LEED (Leadership in Energy and Environmental Design – Élvonalbeli energia- és környezettudatos tervezés) minősítésen.
A Polestar Production Centre-ben készül majd a Polestar 1, a 600 lóerős elektromos sporthibrid hajtáslánccal szerelt Grand Touring kupé, amely a hibrid járművek körében világelsőnek számító 150 kilométeres tisztán elektromos hatótávolsággal büszkélkedhet. A Polestar a jelenlegi tervek szerint évente legfeljebb 500 darabot épít a modellből.
A Polestar Production Centre emellett otthont ad majd egy ügyfél élményközpontnak is, ahol termékszakértők tájékoztatják az érdeklődőket, valamint az ügyfelek rendelkezésére áll egy házon belüli tesztpálya is, hogy a potenciális vásárlók olyan szélsőséges körülmények között is megtapasztalhassák az autó képességeit, amire közúton nem volna lehetőség.
„Az új Polestar márka sikeres októberi bevezetését követően a Polestar Production Centre megépítése a következő lépés az álmaink valóra váltása felé vezető úton” – nyilatkozta Thomas Ingenlath, a Polestar vezérigazgatója, majd hozzáfűzte: „Gyártóközpontunk a márka személyiségét tükrözi majd. Modern, progresszív létesítmény lesz, technikailag fejlett, és fokozottan környezettudatos. A Polestar Production Centre a Polestar márka megtestesülése.”





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)
































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)

![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


