Lehullt a lepel Amerika legkelendőbb sportautójáról, az új Ford Mustang kabrióról, amelynek bevezető körútja több mint 50 regionális autókiállítást érint, mielőtt idén ősszel megkezdődik értékesítése Észak-Amerikában.
Akárcsak a világ legnépszerűbb sportkupéján, a kabrió változaton is rengeteg változás történt, s az új technológiai és dizájn-újításoknak köszönhetően a vásárlók még inkább saját elvárásaikhoz formálhatják a Mustangot. A kínálatban három új fényezés jelent meg, nem beszélve a 12 különféle keréktárcsáról és a személyre szabható digitális műszeregységről. A motorok erősebbek lettek, és a nagyobb teljesítmény jobban kiaknázható az új MagneRide futóművel.
• Karcsúbb forma: Az autó első és hátsó része karcsúbb és áramvonalasabb, így az új Mustang külső megjelenése atlétikusabb lett.
• Fejlettebb technológia: Az új Mustang technológiái közt egy 12 colos, teljesen digitális műszeregyüttes is szerepel, amit az autósok egyéni ízlésükhöz szabhatnak; emellett ott van még a MyMode szolgáltatás memória-funkciója, ami emlékszik az autós vezetési beállításaira, és a következő úton már ezekre programozza a Mustangot; a listán olyan új vezetősegítő berendezések is megtalálhatók, mint a Gyalogosészlelővel kiegészített Ütközésre Figyelmeztető rendszer.

• Magasabb teljesítmény: A 2,3 literes EcoBoost® és az 5,0 literes V8-as motorok teljesítményét növelő frissítések, valamint egy vadonatúj, 10 fokozatú automata sebességváltó révén a Mustang még erőteljesebbé vált. Emellett a MagneRide futóműnek köszönhetően az autó vezethetősége is javult, az opcionális aktív szelepes kipufogó pedig tökéletes hangélményt kínál, mivel az autós maga döntheti el, hogy a motor hörögjön, vagy csendben doromboljon.
 
                




![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)


































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


