A Mazda fennállásának 100 éves évfordulóját limitált szériás modellekkel ünnepli, melynek keretében minden modell speciális formában jelenik meg.
A modellek a Mazda első személyautója, az R360 Coupe egyediségére emlékeztetnek.
Az R360 Coupe karakterisztikája, úgymint a korszerű technológia, a kiemelkedő dizájn és az élvezetes vezetés mind a mai napig jellemző a Mazdákra, sok-sok elégedett rajongót szerezve a márkának világszerte.
Az évfordulós modellek külseje fehér, gyöngyházmetál színt kapott, belterükben a burgundi vörös dominál, sok más, 100 éves évfordulós elem mellett – ez a kétféle színű megoldás tette annyira sikeressé az R360 Coupe-t, amikor 1960-ban a piacra lépett.
Mazda R360 Coupe (1960)
Az R360 Coupe a II. világháború utáni japán autógyártás egyik ikonikus figurája – a Mazda első személyautója volt. Nagyon sokan megszerették kis méretét, egyedi, kedves, jövőbe mutató formatervét, nagyszerű vezethetőségét és versenyképes árát. Ez akkoriban sokaknak az autóbirtoklás első örömét adta a nehéz idők után. Az autóban egy négyhengeres motor dolgozott, ami akkoriban azért szokatlan volt a mikro- és mini személyautók között. Automata váltójának és könnyű építésének köszönhetően vezetése egyszerű és élményteli volt – ebben hasonlít a mostani Mazdákhoz.
100. évfordulós modellek (2020)
A vásárlók a Mazda-választék teljes szélességében választhatják a 100. évfordulós felszereltséget, a kétféle (kívül fehér, belül burgundi vörös) színnel, és sok kicsi, egyedi részlettel, melyek különlegessé teszik ezt a limitált szériát.
Részletek:
- szőnyegek 100 éves évfordulós logoval varrva
- első fejtámlák 100 éves évfordulós logoval varrva
- burgundi vörös padló kárpit
- távirányítós kulcs 100 éves évfordulós logóval, limitált szériás dobozban
- Felnikupak 100 éves évfordulós logóval
- 100 éves évfordulós logo az első lökhárítón
- Snowflake fehér gyöngyház metál Mica külső fényezés
A limitált széria modelljei április 3-tól elérhetőek a japán piacon, az európai vevők 2020 őszétől tudnak majd ilyen felszereltséget Mazdát rendelni.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)


































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


