A frissített, 2018-as Mazda CX-3-at leleplezték a New York-i Autószalonon. Megjelenését az érettebb KODO-dizájn, motorjait a SKYACTIV-technika fejlesztése jellemzi, míg gazdagabb i-ACTIVSENSE vezetésasszisztens rendszerei fokozzák a biztonságot. Ezeknek köszönhetően a Mazda CX-3 folytathatja sikeres szereplését az európai piacon, júliusi bevezetése után.
A modell már a második frissítést kapja 2015-ös bevezetése óta, így a Mazda emberközpontú dizájn filozófiájának minél magasabb színvonalú megfogalmazását célozza – a vezető és az utasok minden téren komfortosabb és jobb minőségű környezetet tapasztalnak.
A külső változások minimálisak: a hűtőrács mintáját tervezték újra, már a 2018-as CX-3 is rendelhető Soul piros Crystal színben és új rajzolatú, 18 colos könnyűfém felniket kapott a modell*. A belső ennél sokkal többet változott; alapfelszereltség a központi könyöktámasz, az elektromos kézifék ’auto-hold’ funkcióval, illetve az i-ACTIVSENSE rendszer kibővült a megállásig fékezni és visszagyorsítani tudó MRCC-rendszerrel (Mazda Radar Cruise Control – adaptív tempomat, SKYACTIV-Drive automata váltóval szerelt változatoknál) és LED-fényszórókkal.
A 2018-as CX-3 SKYACTIV-D dízelmotorja számos újdonságot kínál, amely biztosítja, hogy a modell teljesíti az EURO 6d előírásokat az új tesztciklus szerint. A négyhengeres motor hengerűrtartalmának növelésével csökkentették az égés hőfokát, amely más innovációkkal együtt még tovább csökkenti a NOx-kibocsátást.
A NOx-katalizátor pedig minimalizálja a nitrogén-oxid komponenseket a kipufogógázban, így a modell könnyen eléri az EURO 6d által előírt szintet.
A 2018-as CX-3 SKYACTIV-G közvetlen befecskendezéses benzinmotorjait szintén továbbfejlesztették, hogy részecske-kibocsátási szintjük még alacsonyabb legyen. Ezek a benzinmotorok részecskeszűrő nélkül is teljesítik az új tesztciklus szerinti EURO 6d szabályzás szigorúbb előírási szintjeit.
A New York-I Autószalon 2018. március 30-tól április 8-ig tart nyitva a nagyközönség számára.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)


































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


