A 2017-es modellévi Toyota GT86 a New York-i Autószalonon tartja világpremierjét, majd ősztől megkezdődik a modell forgalmazása.

A Toyota sportautója még agresszívabb formatervet kapott, a nagyméretű központi légbeömlő nyílás kihangsúlyozza az autó alacsony, széles kiállását. Ezt erősíti a módosított formaterv: átrajzolták a LED-es fényszórókat és irányjelzőket, új a ködfényszóró kerete, módosult a lökhárító. Hátul mostantól LED-es hátsó lámpákat találunk, megújult a lökhárító rajzolata. A könnyűfém keréktárcsák új, csavart küllős kialakításúak.
Az utastérben számottevően javult az érzékelhető minőség; új opció a bőr-Alcantara üléskárpit, és a hozzá tartozó, nyersbőrrel borított műszerfal. Ugyanezek a friss, puha tapintású anyagok köszönnek vissza az ajtókárpiton. A vezető új anyagból készült, ezüstszínű öltésekkel varrott ülőfelületnek örvendhet, az audio kezelőszervekkel felszerelt, sportos kormánykerék közepét a 86 logó díszíti.

A Toyota mérnökei tovább tökéletesítették a GT86 eleve legendás menetdinamikáját. Új futómű-beállítást alkalmaztak: módosították a lengéscsillapítók hangolását, és megváltoztatták a rugórátát, így az autó könnyebben irányítható, és az eddigieknél is kezesebben vált irányt, ami még élvezetesebb vezethetőséget eredményez.
A GT86 piacra lépése óta a Toyota számos motorsport-programjának adott életet. A Toyota Motorsports GmbH (TMG) két verseny-változatot is kifejlesztett: a GT86 CS-R3 egy hátsókerék-hajtású rali versenyautó, míg a GT86 CS-Cup kifejezetten a legendás nürburgringi Nordschleife-re született.
                




![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)

































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


