Hosszas folyamatnak annyira nem mondható, de azért remekül fog kinézni: most, hogy a kereszttartót cseréljük, ildomos lesz több dolgot is megújítani, újragondolni az S420-nál a homlokfal-részen.
Elsőként máris ott van a dupla hűtőventilátort védő műanyag rostély. Ez teljesen jó állapotú, viszont pár festékcsepp akad rajta, a felső részeken. Azaz akadt, múltidőben, mert ezeket instant sikerült is eltávolítani, szimplán körömmel, lepattintható volt mindegyik pötty.


A rostélyt összesen 4 darab műanyag patent fogja, ezekből csak 3 darab volt/van meg. Ide be kell szerezni egy negyediket, vagy 4 darab újat.
A kereszttartó csavarjai is enyhén szóéva korrodáltak, megpróbáljuk rozsdamaróval megszépíteni ezeket, de nagy valószínűsággel beszerzünk 2 darab újat alulra és felülre, valamint 1 darab újat középre, amelyik a sebességváltó olajhűtő csöveit rögzíti.


Magukat a sebességváltó olajhűtő csöveket megtisztítjuk, impregnáljuk, majd szilikonos kenést kapnak állagmegóvás végett.
Dupla hűtőventilátorainkat is ápolás alá vetjük, megtisztítjuk, majd szilikonos kezelést kapnak ezek is.


A front lökhárító felfogatásánál megtisztítjuk a fémet, irdatlan szennyeződésréteg van rajta. A kereszttartó felfogatásánál el is kezdtük, és hamarosan kivillant az eredeti brillant silber fényezés, szinte sértetlenül.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)



































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


