Az Opel kompakt modelljeinek nyolc évtizedes hagyományát folytatva az Opel Group elnök-vezérigazgatója, Dr. Karl-Thomas Neumann, szeptemberben, a Frankfurti Autószalonon (2015. szeptember 17-27.) leplezi le a vadonatúj Astrát.
Egyelőre csak teljesen álcázott, fejlesztés alatt álló prototípusok láthatók, de Dr. Neumann azt ígéri, hogy az innovációkkal megrakott új Opel Astra designja lélegzetelállító, hatékonysága pedig a lehető legkiválóbb lesz.
Dr. Neumann rögzítette a 11. generációs kompakt Opel fejlesztési prioritásait; a forradalmian új autó tervezését fehér lapról kezdték, aminek eredményeképpen minden tekintetben sokkal hatékonyabb lett. Jó példa erre a térkihasználás: miközben csökkentek a külső méretek, lényegesen tágasabb tér várja az utasokat. Az új Astrát tervező mérnökcsapat drámaian leszorította az autó súlyát, ami kedvezően hat az agilitására és a fogyasztására. Dr. Neumann megerősítette továbbá, hogy a márkatörténet legnagyobb hajtómű-offenzívájának köszönhetően kizárólag az új nemzedékhez tartozó, legkorszerűbb motorokat kapja az új Astra.
A kompakt Kadett és Astra, amelyekből eddig 24 millió készült, az Opel portfóliójának gerincét képezik, mióta csak az első ilyen jármű legördült a futószalagról.
“A Kadett valamennyi generációja világszerte millióknak tette elérhetővé az egyéni mobilitást, az Astra nemzedékei pedig a felső kategóriák innovatív technikáját vitték át a megfizethető kompakt szegmensbe” – mondta Dr. Neumann. “Mindegyik generáció magasabbra tette a biztonság, a komfort és a hatékonyság mércéjét. Az új Astra ismét etalon lesz a maga kategóriájában. Többek között ez lesz az első Opel, amely a márka egyedülálló OnStar online szolgáltatásával jön ki, így az év 365 napjának mind a 24 órájában kész segíteni és mentést hívni.”





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)


































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


