A Toyota ez évben gyakorlatilag mindent vivő, a Rally Világbajnokságot és a Le Mans-i 24 órás versenyt is megnyerő versenyistállója, a TOYOTA GAZOO Racing is megjelenik kiállítóként a 2019-es Tokiói Autószalonon.
Ennek apropója, hogy a 2019. január 11-13. között megrendezett eseményen lesz először látható a Toyota GR Supra Super GT tanulmányautó.
A TOYOTA GAZOO Racing küldetése, hogy a Toyota a motorsportban való részvétele révén tökéletesítse autóit és munkatársai tudását. A vállalat filozófiája szerint ugyanis a motorsport ideális lehetőséget biztosít a folyamatos fejlődésre és a legújabb technológiák legkeményebb körülmények közötti próbára tétele számára. A TGR a legmagasabb színvonalú versenysorozatokban áll rajthoz, többek közt a FIA Rally Világbajnokságon (amelyet idén meg is nyert), a FIA Hosszútávú Világbajnokságon (ahol az idény közepén toronymagasan vezet), valamint számos nemzeti rallyn és autóveresenyen. Ahhoz, hogy a motorsportban eredményesen szerepeljen, csúcstechnológiára és magas szintű ismeretekre van szükség, amelyek idővel az új sorozatgyártású modellekben is megjelennek.
A TOYOTA GAZOO Racing a 2019-es Tokiói Autószalonra a következő témát választotta: „A múltból a jövőbe”. A rendezvényen a versenyistálló standján kiállított járművek között minden olyan gép szerepel majd, amelyek indulnak a jövő évi nagy futamsorozatokon: a Yaris WRC, a TS050 Hybrid, valamint a 2019-es Lexus LC Nürburgring-specifikációjú változata – sőt a látogatók most a GR Supra Super GT tanulmányautót is megcsodálhatják. Ez már csak azért is izgalmas lehetőség, mert jóllehet egy pályaváltozatot már az idei Genfi Autószalonon is láthatott a nagyközönség, az utcai változat csak röviddel a tokói esemény után, a január 14-17. között Detroitban megrendezett Észak-Amerikai Nemzetközi Autószalon (NAIAS) tartja majd premierjét.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)


































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


