Kapcsolódóan a vezérműtengelyállító központi mágnesekhez, az A0125450428 csatlakozóházakat is cserélni kellett 96-os W140 S500 L Mercedes projektautónkon.
Szimlán el volt repedve mindkét oldal, és ez veszélyeztette a stabil működést. Beázás, szennyeződés – minden beszivéároghat a réseken, és még korróziót is okozhat nem elhanyagolható mértékben a pólusoknál.
Természetesen az A0125450428 alkatrészből is gyárit rendeltünk. A műanyag házak szétnyitott állapotban érkeztek, a teendő mindösszesen annyi volt, hogy a régi, törött műanyag maradványokat eltávolítsuk a kábelezésről úgy, hogy a kábelek szigetelésében, valamint magában a kábelben sem tegyünk kárt.
Mivel bepattintós a mechanizmus, ezért egy kisebb csavarhúzóval lehetett lefejteni a kábelvégződésről a régi darabokat. Sikerrel jártunk, amúgy meg miszlikekre tört széjjel; az utolsó pillanatban cseréltük egyértelműen.
A fémcsatlakozó végeket impregnálóval megtisztítottuk belülről, majd behelyeztük a házba, és összepattintás előtt a külső felületeket is tisztává tettük. Mindezek után az új mágnesek csatlakozórészét is előkészítettük, majd mehettek a helyükre az A0125450428 csatlakzók.
Együttműködő partnerek: Mercedes-Benz, Classic Vehicle Hungary, Victor’s Customs, Zöld Autószerviz, MerciBolt.hu, Mercedes Alkatrészek Újpest,Hankook Tire Magyarország, ULO, Loctite (Henkel Adhesives), Olajshop.hu
Fotó: Autóaddikt





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)










































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


