Valamilyen hirtelen ötlettől vezérelve a W140 S420 előző tulaja elfelejtette felrakni (visszahelyezni) az első lökhárító gyári tartozékát, a rendszámtáblatartó műanyag aljat. Úgy döntöttünk, pótoljuk, hiszen a helyreállítás egyik lényeges részlete ez is.

A gond mindösszesen annyi volt, hogy a megrendelt, 1408851281 OEM számú, abszolút genuine első rendszámtáblatartó más színárnyalatú volt, mint a mi 744-es színkódú W140-ünk.
Természetesen hazai bontókban nem leltünk ilyet, nem jártunk sikerrel. Úgyhogy jöhetett újra az ebay, böngészés, majd meg is találtuk a megfelelő darabot (évjárat: 96-os facelift utáni modellekhez, egyébként a kiválasztott termék egy 98-as késői bálna bontásából érkezett).
Hamza Csaba, a Classic Vehicle Hungary tulajdonosa felajánlotta, hogy rövid határidővel színre fújják a rendszámtáblatartót, így helyére kerülhet ez a részegység is az S420-ra, teljes lehet az összhang.
Így is történt: mindössze egyetlen munkanap leforgása alatt el is készült a fényezés. A Classic Vehicle Hungary ismételten remek munkát végzett, gönyörű fényezéssel, átfedésekkel került a helyére a rendszámtáblatartó műanyag lap.
Így most az 1997-es Mercedes-Benz W140 S420 lökhárítója most teljes értékű, olyan, mint amilyen akkor volt, amikor kijött a gyárból az autó. Következő körben a rendszámtáblák elhelyezését kell újragondolni: hátul ugyanis custommade módon ragasztva került fel a rendszám, ami egyrészt nem autentikus és ronda, másrészt instabil; bármikor leeshet, elveszíthetjük menet közben.
Együttműködő partnerek: Classic Vehicle Hungary, Zöld Autószerviz, MerciBolt.hu, Hankook Tire Magyarország
Fotó: Canon / Camera Kft.
Utómunka: Acer





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)




































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


