Mindig találunk apró hiányosságokat projektautónk, az 1997-es évjáratú Mercedes-Benz W140 S420 kapcsán. Most épp a polleinszűrőház csavarjainál kutakodtunk – azaz már korábban is feljegyeztük a beszerzendők listájára, hogy összesen két csavar hiányzik a szórásból. A középső, hosszabb, valamint egy felső, rövidebb verzió.

A középső fő-tartó csavart sikerült is pótolnunk. Újfent Ámon Palinál kopogtattunk, és szerencsénkre talált is egy faceliftes W140-hez passzoló darabot. Mint megtudtuk tőle, az 1995 után gyártott W140-eknél teljesen más az idevaló, passzoló csavar menete, egyáltalán nem mindegy, hogy mit választunk és hogyan.
Sajnos ezzel még nem teljes az összkép, mivel a polleinszűrőház felső peremének egy csavarja szintén hiányzik. Csak hogy a dolog ne legyen szimpla, a perem csavarjai rövidebbek, tehát nem egyformák; legalábbis a középső hosszú verziótól igencsak eltérnek.
Mindenesetre már ez is bőven félsiker, úgyhogy örülünk természetesen. A hiányzó csavart a helyére tettük, így (még) emberibb küllemet nyert a W140-es M119-es motorterének egyik meghatározó, műanyag burkolatokat felsorakoztató része.
Együttműködő partnerek: Classic Vehicle Hungary, Victor’s Customs, Zöld Autószerviz, MerciBolt.hu, Hankook Tire Magyarország, ULO, Loctite (Henkel Adhesives), Olajshop.hu
Fotó: Canon / Camera Kft.
Utómunka: Acer





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)











































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


