A Nissan bejelentette új innovációs laborjának megnyitását Párizsban, az európai startup cégek egyik legjelentősebb inkubátorában. A kezdeményezés fő célja, hogy a vállalat működésének minden területén serkentse az innovatív projekteket, és egyben fontos mérföldkő a Nissan számára az újítások felfedezése felé vezető úton.
Az ún. akcelerátorszervezetekkel együttműködésben a Nissan innovációs laborja Európa minden részéből magához szeretné vonzani az innovatív startup cégeket. A 50Partners-szel kötött partnerség elsősorban a Nissan energiaforrásokkal kapcsolatos tevékenységeire fókuszál, míg a többi területet a NUMA-val és más akcelerátorokkal kialakított együttműködés fedi le.
A labor lehetőséget kínál a startupoknak, hogy összedolgozzanak a Nissannal, és teret nyújt számukra ötleteik bemutatására, prototípuskészítésre, innovációs tanácsadásra vagy „hackathon” ötletversenyekre. Az innovációs labor erősítése érdekében a Nissan új munkatársakat is felvesz, akiknek kizárólag az itt kidolgozandó innovációs projektek támogatása lesz a feladata.
Az innováció alapérték a Nissan számára, az innovációs labor pedig jól mutatja a vállalat elkötelezettségét az innováció ösztönzésére az iparágon belül és azon kívül is. A Nissan az elmúlt hónapban nevezte meg Elnöki Innovációs Díjának nyertesét – ez a pályázat Európa-szerte lehetőséget kínált a Nissan munkatársainak, hogy innovatív ötleteiket a tervek szintjéről valóra válthassák.
A labor megnyitása kapcsán Paul Willcox, a Nissan európai elnöke elmondta: „A Nissannál szüntelenül törekszünk a számunkra alapvető értéket jelentő kreativitás és innováció ösztönzésére. Innovációs laborunk elindításával ezen elkötelezettségünk megjelenik Párizs pezsgő startupvilágában, illetve a mindig dinamikus európai vállalkozási környezetben is. Az új innovációs központ saját teret biztosít ezen ambícióknak, és segítségével a jövőben is magunkhoz csábíthatjuk, illetve felfedezhetjük a legjobb ötletek gazdáit az iparág egész területén és azon túl is.”
A párizsi központ megnyitását követően újabb innovációs laborok elindítása várható Európa több más nagyvárosában.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)


































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


