A Nissan bejelentette, hogy a CarWings telemetriai rendszerben regisztrált, 100%-ban elektromos Nissan LEAF modellek tulajdonosai világszerte már összesen egymilliárd kilométert tettek meg autóikkal, ami több mint 180 millió kilogramm CO₂ kibocsátásától kímélte meg a légkört.
Ez a fantasztikus mérföldkő az elmúlt csaknem négy év eredménye, hiszen a LEAF, a világ első, nagy sorozatban gyártott, teljesen elektromos autója, mely 2010-ben lépett piacra. A LEAF jelenleg minden idők legnagyobb darabszámban értékesített elektromos járműve. A világszerte eladott több mint 147 000 LEAF-ből 31 000 darab Európában talált gazdára.
A LEAF-ben használt innovatív CarWings telemetriai rendszernek köszönhetően a Nissan a modell bevezetése óta pontos nyilvántartást vezet a CarWings-ben regisztrált LEAF-ek futásteljesítményéről. A Nissan egy online számlálón jegyzi a kilométereket, és számos népszerűsítő videofilm készítésével aktívan vonja be a tulajdonosokat is a számlálásba.
Paul Willcox, a Nissan európai elnöke a következőket mondta: „Eredetileg azt a célt tűztük ki, hogy az innovatív CarWings rendszerben regisztrált Nissan LEAF-tulajdonosok 2015 januárjára érjék el az egymilliárd kilométeres teljes megtett távolságot, és rendkívül nagy örömmel jelentjük be, hogy ehhez a mérföldkőhöz a vártnál korábban sikerült eljutni. Szeretnénk köszönetet mondani minden Nissan LEAF-tulajdonosnak, hogy a világon elsőként hozzásegítettek minket ehhez a sikerhez.”
„A Nissan LEAF a világ első, nagy sorozatban gyártott elektromos családi autója, és a teljes Nissan modellcsaládon belül a legmagasabb tulajdonosi elégedettségi pontszámmal rendelkezik.Ez a mérföldkőnek számító össztávolság jól mutatja, hogy ügyfeleink szorgalmasan gyűjtik a kilométereket, és aktívan kihasználják a csendes, emissziómentes autózás előnyeit.”
Ez a különleges eredmény jól tükrözi a LEAF sikerét, és a vállalat folyamatos vezető szerepét az elektromos járművek piacán. A Nissan szeretné továbbra is megőrizni vezető helyét ezen a területen, ezért bemutatta második 100%-ban elektromos járművét, a zéró-emissziós e-NV200 kompakt városi furgont.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)


































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


