A Sun Aqua KIA Racing Team a 2017-es KIA Lotos Race kupában két magyar lányt indít. A 20-22 fős mezőnyben Vogel Adrienn és Krajnyák Petra az egyetlen női pilóta. Velük is találkozhatunk az idei, 2017-es AMTS-en.
A Kia Lotos Cup – lengyel szervezésű 6 európai állomással rendelkező nemzetközi versenysorozat –, Európa legdinamikusabban fejlődő márkakupája, amely 2016-ban az év sportmarketing díját is elnyerte.
A műszakilag teljesen egyforma Kia Picantók április végén kezdik meg a versenyszezont Németországban, Oschersleben-ben, az ADAC GT Masters betétfutamaként. Két hétre rá Magyarországra látogatnak, ahol a Hungaroringen a WTCC betétfutamaként szerepelnek. Ezt követően Poznan (Lengyelország), Szlovákiaring (Szlovákia), Most (Csehország) és zárófutamként Monza (Olaszország) szerepel a versenynaptárban.
A Kia Picantók 100 lóerős, elsőkerékmeghajtású versenyautók. A kupa szervezői kiemelt figyelmet fordítanak rá, hogy a versenyautók között ne legyenek különbségek, ezért a futóművet kivéve minden széria a Picantókban. Az autóknak meghatározott minimum súlya van, emiatt a túl könnyű versenyzők plusz súlyt kapnak az autóba. Minden versenyt követően a versenybírók mintát vesznek az üzemanyagból és az olajból. Versenyek előtt pedig szúrópróba szerűen motorvezérlő elektronikát cserélnek a Picantókban, így senkinek nem áll érdekében, hogy módosítsa a beállításokat. A gumik utcai E jelzésű abroncsok, melyek felületéből le kell darálni a jobb tapadás érdekében. A szigorú szabályok betartatásával a Kia Lotos Cup a legkiegyenlítettebb versenyt biztosítja, hogy valóban a versenyzők tehetségén múljon az eredményességük.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)


































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


