Mindig a Mercibolt.hu, mintha nem lehetne más forrásból beszerezni az eredeti (genuine) Mercedes alkatrészeket. Biztosan van alternatíva, de az tény, hogy jelenleg ár-érték arányban, gyorsaságban és rugalmasságban Magyarországon a Mercibolt.hu a legjobb, minden túlzás, vagy elfogultság nélkül.
Mivel projektautónkon, a ’97-es évjáratú Mercedes-Benz W140 S420 motortértető-emblémája lazának tűnt, megelőzendő az esetleges kiesést, vagy inkább “kilövést” (volt ilyen is, több ízben már: az elfáradt feszítőrugó egyszercsak megadja, megadta magát, aztán annyi).
Maga az embléma természetesen talppal együtt kerül csomagolásra, a dobozolás félig nyitott, úgyhogy még akár polcdísznek is kiváló lehet némi fanatizmussal társítva. Az ár nem túl vészes, 20 ezer forint környékén meg lehet úszni; viszont ha a csere megvolt, utána jó ideig nincs probléma. Hacsak le nem törik az embléma, vagy más sérülést nem kap, akkor újabb nekifutás következik.
Viszont tartaléknak – ha nem sérült, karcos, lestrapált a meglévő csereérett darab – tökéletes lehet. Esetünkben is így lett, a csillag, és maga a talp is menthető még teljes egészében.
A rugóstag viszont megfáradt, ezt ténylegesen be is igazolta a csere. Az eltávolítás egyébként nem nagy kunszt, szimplán kicsavarozzuk a felnyitott motorháztető belső részéről, közben ellentártunk, és máris kint az embléma talppal együtt. Ennyi.
Beszerelés tekintetében sincs túl sok dolgunk, az inverze a kiszerelésnek értelemszerűen. Mivel az embléma dőlésszöge egyféleképp optimális, hagyjuk is meg, hiszen a gyári beállítás a mérvadó. Ügyeljünk viszont arra, hogy a beszerelésnél – főként a becsavarozásnál – ne mozdítsuk ki a helyéről a csillagot, viszonylag könnyen mozdítható.

Együttműködő partnerek: Classic Vehicle Hungary, Victor’s Customs, Zöld Autószerviz, MerciBolt.hu, Hankook Tire Magyarország, ULO, Loctite (Henkel Adhesives), Olajshop.hu
Fotó: Canon / Camera Kft.
Utómunka: Acer





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)





































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


