Az új Opel Corsa sikerét jelzik a nemzetközi díjak, ám nem csak azok: pár hónappal az ötödik generációs Corsa bemutatkozása után már 55 ezer rendelés érkezett az Opelhez.
Magyarországon és a Közép-Európai régióban lényegében most indul a Corsa értékesítése. A régió 15 országát összefogó AUTOBEST zsűri újságíró tagjai ezzel egy időben szavaztak és választották győztesnek az új Corsát. Az első helyen a Corsa 994 pontot kapott, mögötte 906 ponttal a Hyundai i20 lett a második, a dobogó harmadik fokára a Skoda Fábia került (871 ponttal) negyedik a Citroen C4 Cactus. Az AUTOBEST történetében most először történt meg, hogy egy modell két egymást követő generációja az első helyen végzett.
A régiós év autója zsűrit 15 országból érkezett újságírók alkotják (minden országból egy), a díj odaítélésének szempontjai között kiemelt fontosságú, hogy az adott modell mennyire versenyképes ezeken a piacokon. Nemcsak a dizájn, a műszaki tartalom, a környezetbarátság és biztonság számít, hanem az is, hogy az adott autó milyen ár-érték arányt képvisel, milyen a mögötte lévő szervízhálózat és milyen fenntartási költségekre lehet számítani. Ilyen paraméterek figyelembevételével lett a legjobb az új Corsa.
„Meggyőződésünk, hogy ma az új Opel Corsa a legjobb kisautó és az AUTOBEST zsűri döntése csak megerősít ebben. A Corsa új generációja a német mérnöki munka és az érzelmekre is ható dizájn ötvözete, amely kiváló ár-érték arányt képvisel. Az autó biztonsági rendszerei, a Corsába bekerült új motorok és sebességváltók is jelzik a modell ötödik generációjának technológiai színvonalát.” – mondta Karl-Thomas Neumann, az Opel Group vezérigazgatója.
A Corsa az Opel egyik legfontosabb modellje, a márka teljes eladásainak mintegy egynegyedét teszi ki. A Corsa 32 éves története alatt több, mint 12,4 millió darab kelt el a kisautóból – ezt a tradícitó folytatja most az ötödik generáció. Az új Corsa fontos eleme az Opel termékoffenzívájának, amelynek keretében 2018-ig 27 új modell és 17 új motor (sok közülük Szentgotthárdról) mutatkozik be.





![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)
![[TESZT] Citroën C3 1.2 Turbo 100 MAX – francia kényelem, remek ár-érték aránnyal](https://www.autoaddikt.hu/kepek/citroen-c3-1-2-turbo-100-you-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Mustang Fastback Dark Horse 5.0 V8 – klasszikusan markáns és nyers izomerő](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-mustang-dark.horse-5-0-v8-fastback-2024-teszt-autoaddikt-25-180x135.jpg)
![[TESZT] Lexus NX 350h – pontosan ilyen a prémium középkategória](https://www.autoaddikt.hu/kepek/lexus-nx-350h-teszt-autoaddikt-26-180x135.jpg)


































![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)
![[TESZT] Citroën C3 1.2 Turbo 100 MAX – francia kényelem, remek ár-érték aránnyal](https://www.autoaddikt.hu/kepek/citroen-c3-1-2-turbo-100-you-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Mustang Fastback Dark Horse 5.0 V8 – klasszikusan markáns és nyers izomerő](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-mustang-dark.horse-5-0-v8-fastback-2024-teszt-autoaddikt-25-100x75.jpg)
![[TESZT] Lexus NX 350h – pontosan ilyen a prémium középkategória](https://www.autoaddikt.hu/kepek/lexus-nx-350h-teszt-autoaddikt-26-100x75.jpg)


