Néhány héttel a FIA Formula-E bajnokság második szezonjának kezdete előtt a DS Virgin Racing csapata felfedte a DSV-01 versenyautó festését. Sam Bird és Jean-Eric Vergne pilóták a 2015. augusztus 24-25-ei záróteszteken, a Donington Park pályán mutatkoznak először ezekben a színekben.
Az új festés dinamikusan és elegánsan ötvözi a DS és a Virgin márkák stílusjegyeit. Az alapokat a krómozott és a vörös felületek adják, amelyek az első szezon fő dekorációs jegyei is voltak. A DS logók fekete alapon jelennek meg a karosszéria oldalán Az akkumulátort borító karosszériaelem továbbra is lila fényezést kap.
A Formula-E első szezonjához hasonlóan a Sam Bird és Jean-Eric Vergne pilóták által vezetett versenyautók a Holly és a Bellie Branson nevet viselik majd. Most is feltűnik rajtuk a « flying lady » alak, amelyet a Virgin hagyományosan a technológiai projektjeinek illusztrálására használ.
Az új festés bemutatásának alkalmából a DS Virgin Racing egy videót is készített a Donington Park versenypályán, amelyben Sam Bird brit pilóta segítségével mutatja be az istálló festésének változásait az új szezonban.
“Már az első szezonban is a miénk volt a mezőny legszebb autója és fantasztikus érzés ismét egy gyönyörű autót bemutatni” – magyarázta Sam Bird. “A Formula-E autók kiváló alapokkal rendelkeznek, de az új színekkel most a látvány is nagyot fejlődött . Már nagyon várom a pekingi versenyt, hogy végre a nézők is láthassák új dizájnunkat.”
“A DS jelentős tradíciókkal bír a vonzó megjelenésű prémium autók tervezésében. A DS Virgin Racing festése is ezt a megszokott színvonalat tükrözi” – jegyezte meg Jean-Eric Vergne. “Nagy izgalommal várom a következő szezont ennek a fantasztikus autónak a volánja mögött.”
Yves Bonnefont a DS ügyvezetője hozzátette: “Nagy örömünkre szolgál, hogy részt vehetünk a FIA Formula-E bajnokságában. A DS és a Virgin stíluselemeinek találkozása egy gyönyörű autót eredményezett.”





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)



































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


