AutóAddikt Magazin Hatodik egymást követő alkalommal lett Európa legjobb ügyfélvárója a Lexus és a...

Hatodik egymást követő alkalommal lett Európa legjobb ügyfélvárója a Lexus és a Brussels Airlines által jegyzett The Loft

Sorozatban hatodik alkalommal nyerte el a Lexus és a Brussels Airlines együttműködésének gyümölcse, a legzöldebb japán autógyártó prémium márkája által képviselt életérzést közvetítő reptéri váró az „Európa vezető repülőtéri várója” címet. A 2000 négyzetméteren elterülő lounge minden egyedülálló vendégigényt kielégít, hiszen zónái között egy központi bár, tágas pihenőrész, és munkavégzéshez tökéletes csöndes tér is megtalálható. A felfrissülést meleg törülközők, masszázsfotelek és zuhanyzók garantálják, míg aki a minőségi feltöltődést preferálná, annak csillagfényes égboltot megidéző pihenőszobák állnak rendelkezésére.

A brüsszeli repülőtéren található THE LOFT lett „Európa vezető repülőtéri várója” a rangos World Travel Awards™ (WTA) díjátadón 2024-ben. Ez a hatodik egymást követő év, amikor a THE LOFT elnyerte a díjat. Ez egyben azt is jelenti, hogy Lexus és a Brussels Airlines 2018-ban megkezdett együttműködése óta minden évben sikerült elhódítani az elismerést. A Brussels Airlines és a Lexus által létrehozott és üzemeltetett THE LOFT a Lexus által kínált luxust, a Takumi kézműves mesterséget és az Omotenashit – a vendéglátás japán filozófiáját, amelynek célja, hogy előre lássa a vendég igényeit – hozza el az üzleti utazóknak.  A több mint 2000 m2-en elterülő THE LOFT különálló zónákkal rendelkezik. Ezek közé tartozik egy központi bár, kényelmes ülőhelyek a pihenéshez és egy tér a zavartalan munkához. A vendégeket belépéskor meleg Oshibori törülközővel kínálják meg. Shiatsu masszázsfotelek, extra Grohe zuhanyzók és csillagfényes mennyezetű pihenőszobák állnak rendelkezésre. Az étkezési lehetőségek között meleg és hideg ételek szerepelnek, míg a Neuhaus Maîtres Chocolatier édes emlékeket készít.  A Lexus életérzést közvetítő házigazdák a hét minden napján 05:00-tól 21:00-ig személyesen fogadják a vendégeket a THE LOFT-ban. A Lexus és a légiutasok vendéglátási igényeinek egyedülálló megértése lenyűgözte a szavazókat, és biztosította számukra a díjat.  

Vendégeink visszajelzései alapján folyamatosan és okosan beruházunk várótermünkbe, hogy továbbra is a csúcson maradhassunk. Nemrégiben felújítottuk a zuhanyzós lakosztályokat, javítottunk a büfé kialakításán, és bevezettük az „a la carte” menüt a HON területen, hogy csak néhány példát említsünk. Nagyon megható és megtisztelő számomra, hogy sorozatban hatodik alkalommal kaptuk meg ezt a díjat. Szívből köszönöm az egész csapatnak, valamint a partnereknek és beszállítóknak, hogy minden egyes nap olyan nagyszerűvé teszik ezt a lounge-ot.” fogalmazott Olivier Brynaert, a Brussels Airlines ügyfélélményért felelős vezetője a díj átvételekor a berlini Ritz-Carltonban megrendezett WTA Europe gálaestjén.

Ez a díj a THE LOFT kiváló ügyfélélményének és inspiráló dizájnjának győztes receptjét ismeri el. A Lexusnál az a célunk, hogy segítsük az ügyfeleket a „csodálatos élményben”. Ezt úgy érjük el, hogy az Omotenashi-t az utazásuk minden aspektusában alkalmazzuk. Ez éppúgy igaz a THE LOFT-ra, mint autóinkra – a zászlóshajó Lexus LM-től a kompakt Lexus LBX-ig, amelynek a What Car? nemrégiben a „2024-es év autója” címet adományozta.” – tette hozzá Filip Belmans, a Lexus Europe kommunikációs és ügyfélélményért felelős vezetője.

A World Travel Awards

A World Travel Awards-ot 1993-ban alapították, hogy elismerje, jutalmazza és ünnepelje a kiválóságot az utazási, turisztikai és vendéglátóipar valamennyi kulcsfontosságú ágazatában. Ma a World Travel Awards márka világszerte elismert, mint az iparági kiválóság legmagasabb szintű védjegye.