A Nemzetgazdasági Minisztérium által kiírt pályázat keretében elérhető állami támogatást a Citroën akár plusz 1,5 millió forintos kedvezménnyel toldja meg, így jelenleg a Citroën kínálja a piac egyik legkedvezőbb árú, teljes értékű elektromos autóját.
A pályázattal maximálisan elérhető 1,5 millió Ft-os állami támogatáshoz a Citroën hazai importőre a C-ZERO esetében további 1,5 millió Ft kedvezményt ad, így az elektromos városi kisautó már bruttó 5 600 000 Ft-tól elérhető. A piac egyik legkedvezőbb ára mellé gazdag felszereltség társul, hiszen az akár 150 km-es hatótávú C-ZERO szériafelszereltsége a klímaberendezést, a Bluetooth telefonkihangosítót és a könnyűfém keréktárcsákat is tartalmazza – áll a sajtóközleményben.
Érdemes tudni, hogy a Citroën az 1990-es évek eleje óta gyárt elektromos hajtású autókat. A márka első szériában gyártott elektromos autói a C15 és a C25 électrique modellek voltak, a kínálat később az AX, a Saxo és a Berlingo elektromos változataival bővült. A Citroën jelenlegi kínálatában a C-ZERO városi autó és a Berlingo kisteherautó elektromos változata szerepel, jövő nyáron a piacon teljesen egyedülálló elektromos kabrió az e-Méhari is megérkezik a magyar piacra.
A Citroën a C-ZERO mellett az elektromos Berlingo furgonra is kidolgozott egy vonzó ajánlatot, az állami támogatás felett további 9%-os kedvezményt kínálva ügyfeleinek. Az L1 District változat kedvezményekkel csökkentett, a maximális állami támogatást is tartalmazó nettó ára 5 853 000 Ft. A 695 kg-os hasznos teherbírású, 3,3 m3 rakterű Berlingo furgon egy feltöltéssel 170 km-t képes megtenni, így kiváló és egyben környezetkímélő megoldást jelent a városi áruszállításra.
A környezetet kevéssé szennyező elektromos autók hazai térnyerését mostantól nem csak az alacsony üzemeltetési és fenntartási költségek, hanem az elérhetőbb ár is segíteni fogja. A Citroën által kidolgozott ajánlatok mind a városi kisautót, mind a kis áruszállítót kereső magán- és céges ügyfelek számára megfontolandó, környezetkímélő megoldást jelentenek.
                




![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)


































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


