2015. október 5-én elkészült a 200 ezredik Made in Valenciennes Toyota Yaris Hybrid. Az ünnepi Toyota Yaris Hybrid példány egy Style SensoSmart felszereltségű, hófehér fényezésű modell volt, amelyet egy francia ügyfél rendelt meg.
A valenciennes-i üzem kapuján naponta több mint 300 darab Yaris Hybrid gépkocsi gördül ki. A Yaris Hybrid a teljes Toyota Yaris gyártás közel 40 százalékát teszi ki. Ugyanez az arány 25 százalék volt még 2012 áprilisában, amikor a Toyota észak-franciaországi üzemében megkezdődött a Yaris hybrid változatának a gyártása. A növekedés híven példázza nem csupán a Toyota hybrid technológiájának a sikerét, de a Yaris népszerűségét is.
A Yaris messze a legkeresettebb Toyota modell az európai piacokon. 2014-ben a Toyota Motor Europe összesen 181 105 darab Yarist értékesített, azaz minden öt, Európában eladott Toyota gépkocsiból kettő Yaris volt. Ennek a mennyiségnek az egyharmada (58 530 darab) volt hybrid.
A legnagyobb célország Franciaország, ahová a gyártott Yaris Hybridek 20 százaléka kerül, megelőzve Olaszországot és Nagy Britanniát, ahol 16-16 százalékos a hybrid modell részaránya.
A Yaris Hybrid 1,5 literes benzinmotorral, valamint villanymotorral van felszerelve. A többi Toyota Full Hybrid modellhez hasonlóan az akkumulátort itt is a fékezés, illetve a gyorsítás során tölti a rendszer, (így nincs szükség külső forrásból történő feltöltésre.)
A Toyota Yaris Hybrid átlagos üzemanyag-fogyasztása mindössze 3,3 l/100 km*, a CO2-kibocsátása pedig csupán 75g/km*, így a modell az ADEME** tesztprotokoll szerint a legcsekélyebb CO2-kibocsátású (nem konnektoros) hybrid modell a piacon.
A Yaris Hybrid 2012 augusztusa óta viselheti az Origine France Garantie címkét; mivel a modell a 3800 főt foglalkoztató Toyota valenciennes-i üzemben készül.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)


































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


