A Toyota több olyan módosítást eszközölt az új Prius+ modellen, amelyek kifejezetten magasabb szintre emelik a vezetési élményt.

A forradalmian új buszlimuzin – a világ első hétüléses full hybrid gépjárműve – stratégiai jelentőségű módosításokon esett át. A fokozatmentes CVT erőátviteli egységet érintő változások nyomán a jármű csendesebb és lineárisabb gyorsításra képes; a sebesség növekedése, illetve a motorfordulatszám emelkedése az eddigieknél közvetlenebbül követi a fojtószelep nyitási fokát.
A Toyota mérnökei képesek voltak úgy megőrizni a modell gyorsítóképességét, hogy ezzel párhuzamosan mintegy 1000/perccel csökkentették a motor fordulatszámát. Ennek érdekében a villanymotor a korábbiaknál nagyobb támogatást biztosít az 1,8 literes, VVT-i szelepvezérlésű, Atkinson-ciklus benzinmotornak. Az eredmény: nyugodtabb, simább, csendesebb utazás, amely megerősíti a Toyota full hybrid technológiájának legfontosabb értékeit: a csendes, közvetlen és ösztönös vezethetőséget.
A különösen csendes utastérben még tovább csökkent a zajszint, köszönhetően az ajtókeretekben, az oldalajtók és a csomagtérajtó alsó részein, a műszerfalon és a padlólemezen alkalmazott, további hangszigetelő és hangelnyelő megoldásoknak. A padlóalagút szintén zajcsillapítást kapott.
Az első ülések között beépített, kompakt lítium-ion hybrid akkumulátornak köszönhetően a Prius+ bőséges férőhelyet kínál akár hét utasnak, miközben a Toyota full hybrid technológiájától megszokott, kiemelkedően kedvező fogyasztási és emissziós értékekkel bír: szabványos vegyes üzemű CO2-kibocsátása akár 95* g/km, az átlagos üzemanyag-fogyasztás mindössze 4,1 l/100km. A Prius+ egyike a Toyota európai modellkínálatában szereplő nyolc hybrid, illetve plug-in hybrid modellnek, amelyek így az ügyfelek igen széles körének elvárásait képesek kielégíteni.
A Toyota a folyamatos fejlesztés híve, és ezzel összhangban a Prius+ fedélzetén található Toyota Touch 2 multimédia rendszer megkapta az idei Genfi Autószalonon bemutatott, 2016. modellévi frissítéseket. Az eddigivel azonos, középre helyezett érintőképernyő még egyszerűbben, még ösztönösebben használható. Új kialakítású menüstruktúrát kapott a rendszer egésze, valamint annak (külön megrendelhető) műholdas navigációs funkciói is. Mostantól a My Toyota online ügyfélportálhoz is egyszerűbben csatlakozik a rendszer.
A Toyota Touch 2 with Go csomagot még értékesebbé teszi a hároméves térkép- és online kapcsolódási frissítés** (amit az ügyfél kívánságára további két évre meghosszabbíthat). Ez a rendszer minden helyzetben pontos útvonaltervezést tesz lehetővé, számos olyan alkalmazás támogatásával, amelyek valós idejű tájékoztatást nyújtanak a forgalmi helyzetről, a szabad parkolóhelyekről, az időjárásról vagy az üzemanyag-árakról. A rendszer emellett különféle online szolgáltatókkal (pl. Google Search, Google Streetview, Aupeo!, Aha és Twitter) is összekapcsolható.
A műszeregységen belül elhelyezkedő, 4,2 colos színes TFT multi-információs kijelző egyértelműen, a lehető legcsekélyebb figyelemeltereléssel tájékoztatja a vezetőt a jármű adatairól. Mostantól ezen a kijelzőn indításkor egy zár-illusztráció is megjelenik, arról tájékoztatva a vezetőt, hogy a jármű indulásra kész, illetve figyelmeztetve arra, hogy aktív a kormányzár.
A Prius+ hétféle színárnyalatban rendelhető, ezek között idei újdonság a feketéskék karosszériaszín.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)

































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


