Mint tudjuk, Párizs a luxus és a divat fővárosa. Nem véletlen tehát, hogy a DS Automobiles a Párizsi Autószalonra időzítette új, személyre szabott ajánlatának, a Commandes Spéciale-nak a bemutatását.
Ezt a kezdeményezést az egykori elnöki DS-ek és a DS Prestige modellek inspirálták, de sok hasonlóságot mutat a nagy francia divatházak munkamódszerével is, amelynek keretében az ügyfelek teljesen az igényeikre szabott szolgáltatásban részesülnek. Az első példa egy konkrét ügyféligényre elkészített autó: a DS 5 Commande Spéciale.
A múltban sok sztár és politikus használt egyedileg készült DS-eket, amelyek közül több példány a mai napig ismert a világban. Ilyen volt de Gaulle tábornok páncélozott autója, vagy a különféle karosszéria-átalakítókkal (pl. Chapron) együttműködésben készült számos DS, de említhetjük az egykori DS modellekhez kapható számtalan karosszéria- és tetőszínt is. A személyre szabhatóság a DS génjeiben van.
“Ki ne álmodott volna egy olyan autóról, amely egyedileg, kizárólag az ő számára készült ? Ez a DS-nél most ismét lehetséges” – jelentette be Éric Apode, a DS termék- és fejlesztési igazgatója. “A személyre szabhatóság fontos része márkánk pozícionálásának. Ma egy új lépcsőhöz érkeztünk teljesen egyedi és személyre szabott ajánlatunkkal, amely a kínálat egészéhez elérhető lesz a párizsi DS WORLD bemutatóteremben. Ez az haute couture megjelenése az autók világában” – tette hozzá.
Álomból valóság
Mme L., DS 5 ügyfél megosztotta igényeit Thierry Metroz-zal a DS Automobiles stílusigazgatójával, aki szerint: “Majdnem minden lehetséges. Az ügyfél teljesen megváltoztathatja DS-e belső atmoszféráját, kezdve az ülések és a műszerfal bőrkárpitozásától, egészen a különleges szőnyeggarnitúráig. Egy dizájner segítségével saját karosszériaszínét is megtervezheti. Semmi sem szab határt a kreatív ötleteknek.”
“Avantgárd stílusa miatt a DS kitűnik a szériaautók közül. Nem meglepő, hogy ügyfelünk ezt a modellt választotta személyre szabott autójának alapjául” – tette hozzá Thierry Metroz.
Az első egyedi igény alapján készült autó létrehozásához a DS szakembereinek 4 hónap munkára volt szükségük. Az eredmény egy mélyfekete, gyöngyházfényű (Stardust Black) karosszériájú DS 5, amelynek fényezése kimondottan az ügyfél számára készült.
Az utastér az elegancia jegyében született meg : a jellegzetes óraszíj-mintázatú Nappa bőrülések különleges betéteket kaptak, amely visszaköszön az ajtókárpitokon, a műszerpanel árnyékolóján és a könyöktámaszokon is. Mindezt az Amétryne zöld színű (A DS E-Tense nagy sikert aratott karosszériaszíne) plüssbetétek használata bolondítja meg, amellyel a rakodórekeszek belsejében és a szőnyegeknél találkozunk, utóbbiak vastagsága és kényelme egyedülálló az autók világában. A hab a tortán a 3D nyomtatású titán váltógomb, amelyen visszaköszön a bőrkárpitozás motívuma.
A kifinomultság minden részletre kiterjed : az autóhoz tartozó egyedi táskaszett kézi varrással, marhabőrből készült. A szatén bélésnél itt is visszaköszön az Amétryne zöld szín.
A DS a Párizsi Autószalonon
A Párizsi Autószalonon másodszor kiállító DS Automobiles egy különleges utazásra invitálja Önt a Márka világába. A szokatlan kialakítású stand középpontjában a DS E-TENSE áll. Az autó körül a márka egy 360°-os show keretében mutatja be az ONLY YOU ügyfélkapcsolati programot, melynek része DS 5 « Commande Speciale »-on prezentált testreszabási lehetőség is. A standon helyet kap a FIA Formula E harmadik bajnokságának DSV-02 elektromos versenyautója és a DS Performance Line kollekció is.
                




![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)


































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


