A Nissan Europe bejelentette Pierre Gerfaux kinevezését, mint a Nissan Sales Central & Eastern Europe (NSCEE) régiós központjáért felelős ügyvezetői igaztgatója.
Mr. Gerfaux jelenleg azon európai országok értékesítéséért felelős vezető, ahol a Nissan disztribúciós hálózaton keresztül értékesít. Új pozíciójában Lengyelország, Magyarország, Szlovákia és Csehország működését fogja felügyelni. Székhelye Budapesten lesz és munkáját James Wrightnak, a Nissan Europe East alelnökének iránymutatásával fogja végezni.
Mr. Gerfaux Antoine Barthes feladatkörét veszi át, aki a Nissan Thailand elnökének lett kinevezve. Ebben a pozícióban a Nissan teljes működéséért felel majd Thaiföldön. Yutaka Sanadónak, az Asia & Oceania, Nissan Motor Co. vállalat vezető alelnökének tartozik majd beszámolási kötelezettséggel.
A változások 2016 november 1-jén lépnek életbe.
Pierre Gerfaux-ról
Mr. Gerfaux jelenleg azon európai országok értékesítéséért felelős vezető, ahol a Nissan disztribúciós hálózaton keresztül értékesít. 2005-ben csatlakozott a Nissan Europe-hoz, azon belül is a kishaszongépjárművek üzleti egységéhez. Az azt követő pozíciója a stratégiáért és tervezésért felelős menedzser volt 2008 és 2010 között, utána pedig értékesítési és disztribúciós vezérigazgató 2010 és 2012 között. A jelenlegi pozíciója előtt Pierre a globális Datsun üzletág megbízott vezetője volt Yokohamában (Japán).
Antoine Barthes-ről
A Nissanhoz való 2002-es csatlakozása óta több értékesítési és marketing vezetői pozíciót töltött be Európában és a Közel-Keleten. Ügyvezető volt Közép-Kelet Európában budapesti székhellyel 2005 és 2006 között, az Infiniti Middle East elnöke dubai-i székhellyel 2009 és 2011 között, az összes Nissan modell marketingjéért felelős vezetője volt rolle-i székhellyel 2013 és 2015 között.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)


































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


