AutóAddikt Hírek Multikultúrális munkaereje előtt tiszteleg a Volvo az XC60 új reklámkampányában

Multikultúrális munkaereje előtt tiszteleg a Volvo az XC60 új reklámkampányában

MEGOSZTÁS

A Volvo Cars a rendkívül népszerű XC60 új reklámkampányával alkalmazottainak sokszínű, egyre népesebb köre előtt tiszteleg.

volvo_v60_t6_r_design_teszt_autoaddikt_009

A kampány annak a ‘Made By Sweden’ tematikának lép a nyomába, amelyet a Volvo Cars oly sikeresen használt az utóbbi időkben. Ezúttal azonban ahelyett, hogy hősökön – a legendás labdarúgón, Zlatan Ibrahimovićon, vagy a Swedish House Maffia és Avicii popzenészeken – keresztül igyekezne erősíteni a márka ismertségét, a svéd autógyártó saját hőseit: alkalmazottait állítja reflektorfénybe.

„A mutikulturális, sokszínű alkalmazotti kör számos előnnyel jár. Ha valami újat szeretnénk létrehozni, elengedhetetlenek a különböző szemléletek, a kritikus gondolkodás  A díjnyertes XC90 hatalmas sikere és márkánk 2015-ös értékesítési rekordja jól példázza, milyen hatással van a Volvo működésére a kulturális sokszínűség. Hisszük, hogy a Volvo töretlen sikere nem kis részben ennek a sokszínűségnek tudható be; ez az, amit Volvo szellemiségnek nevezünk” – mondta Björn Annwall, a Volvo Car Group értékesítésért, marketingért és ügyfélkapcsolatokért felelős alelnöke.

Made by Sweden

Az intelligens funkcionalitásnak, az élvonalbeli biztonságnak és a progresszív formatervnek az az egyedülálló ötvözete, amely a Volvo prémium autógyártását meghatározó filozófiát testesíti meg, a svéd márka azon stratégiájában gyökerezik, hogy olyan termékeket hozzon létre, amelyek megértik, támogatják és jobbá teszik az emberek életét.

„Ahogy eladásaink nőnek, úgy dolgoznak évről évre többen a Volvónál. Jelenleg csaknem ötven nemzet képviselői vesznek részt aktívan autóink tervezésében, fejlesztésében, marketingjében, értékesítésében és karbantartásában. A sokszínűség nem csupán a korról, a nemről, a nemi identitásról, vagy a nemzetiségről szól. A sokszínűség lényege, hogy képesek legyünk kiaknázni azoknak a tudását, tapasztalatát és személyiségét, akik velünk dolgoznak. Hisszük, hogy a sokszínűség jobb termékeket eredményez” – mondta végezetül Björn Annwall.

A Volvo új reklámkampányában a vállalat eltérő hátterű, a legkülönfélébb feladatkörökben dolgozó munkatársai jelennek meg, tervezőktől a mérnökökön át a gyári munkásokig.