Az Arany Kormánykerék és az Év Autója 2016 kitüntetései is igazolják, hogy tavalyi premiere óta mind a szakembereket, mint a nagyközönséget fellelkesítette az új Opel Astra. Sőt, nemcsak őket: a vásárlók is szeretik a legújabb generációt: Európa-szerte több mint negyedmilliót rendeltek az ötajtósból és a Sports Tourerből.
„Könnyebb és agilisabb lett, csúcstechnikája ráadásul könnyebbé teszi az autózást – ilyen az új Astránk“ – mondta az Opel főnöke, Dr. Karl-Thomas Neumann. „Nagy dobást ígértünk a kompakt osztályban – és be is tartottuk a szavunkat. Annyi innovációval, amennyit ritkán látni e szegmensben, bestsellerré lett az Astra és az Astra Sports Tourer legfiatalabb nemzedéke.“
Az aktuális Astra ötajtós és Sports Tourer kivitelének teljesen új felépítése kétszáz kilogrammos súlycsökkentést hozott magával, a húzós, hatékony új hajtóművek pedig örömmé teszik az autózást. Modern okostelefon-integrációjával, az Opel OnStar személyes online- és szolgáltatási asszisztenssel, illetve a nagy teljesítményű, akár hét végkészüléket kiszolgáló WLAN-Hotspottal a lehető legjobb az Astra csatlakozása.
Folytatódik az Opelnek az a tradíciója is, hogy magasabb kategóriák innovatív technikáját és felszereléseit teszi elérhetővé széles vevőkörnek. Az új Astra például az úttörő, adaptív IntelliLux LED® mátrixvilágítást vezeti be a kompakt osztályban. Városon kívül állandóan a vakításmentes távfény van bekapcsolva, amely éppúgy növeli valamennyi közlekedő biztonságát, mint az Astra vezetőjének komfortját.
Őt segíti a modern Opel-frontkamerán alapuló számos asszisztencia-rendszer is – a precíz jelzőtábla-asszisztenstől a kormányzást aktívan korrigáló sávasszisztensen át a vészfékező ütközésveszély-figyelmeztetésig. Ezekhez járul az Astra Sports Tourer csomagtér-ajtaja, amely a hátsó lökhárító alatti egyszerű láblendítés hatására nyílik fel, vagy csukódik le magától.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)



































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


