A BMW Group Gyár Debrecen építkezése látványos fázisába lépett: az M35-ös autópályán haladva láthatjuk, hogy az épületek is fokozatosan formát öltenek.
Az üzem központi egységeként szolgáló Kommunikációs Központ esetében jelenleg a szerkezeti épülethéjat húzzák fel, valamint megkezdődtek a belső műszaki és szerelési munkálatok is. A Kommunikációs Központ számos funkciót tölt majd be: itt kap helyet az üzem legtöbb irodája, a kollégák egészségügyi ellátását végző Egészségközpont, illetve az étterem is.
A BMW Group gyáraiban világszerte több ezer munkavállaló étkezik nap mint nap, és ezen tapasztalatokra építve az éttermek folyamatosan fejlesztik kínálatukat és szolgáltatásaikat, amiből a debreceni egység kantinja is profitálhat majd: a munkatársakat változatos menük és egészséges, jelentős részben fenntartható forrásból származó alapanyagokból készült ételek várják. Sőt, az étterem munkatársai az ételek elkészítése során kiemelt figyelmet fordítanak a különböző ételintoleranciákra, az allergének kezelésére.
Megkezdődtek a belső munkálatok a Képzési Központnál is, ahol hamarosan bezárul a külső épülethéj. Ez az épület ad majd otthont a szeptemberben induló, helyi oktatási partnerekkel kialakított duális képzésnek is, melynek keretében száz technikus tanuló csatlakozik a debreceni csapathoz. A BMW Group Gyár Debrecen duális szakképzési programjába jelenleg is várják az érdeklődő diákok jelentkezését.
A 2022 novemberében bejelentett, 500 munkahelyet teremtő akkumulátor-összeszerelő üzem építési munkálatai is a tervek szerint haladnak, már állnak az épület vázát adó oszlopok. Ebben az csarnokban szerelik majd össze a BMW Group hatodik generációs akkumulátorcelláit, amelyek később az autók padlólemezébe kerülnek – ez lesz a Debrecenben debütáló, tisztán elektromos meghajtású NEUE KLASSE modellek szíve.
Az építési munkálatok mellett a BMW Group Gyár Debrecen toborzási aktivitása is egyre intenzívebb, jelenleg is mintegy 70 nyitott pozícióra közel 400 munkatársat keresnek. Az elérhető pozíciók folyamatosan frissülő listája, valamint a jelentkezési felület a https://www.bmwgroup.jobs/hu/hu.html oldalon érhető el.
                




![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)


































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


