Minden túlzás nélkül, legalábbis kategóriájában egész biztos. Komplexitás, átláthatóság, és masszívan fiatalos lendület jellemzi a Suzuki Swift Sport utasterét.
Több ízben járt már nálunk a Swift Sport, nem egyszer teszt is készült az autóról. Most röviden és tömören összefoglaljuk az aprócska hot hatch enteriőrjének lényegiségét.
A Suzuki Swift Sport beltere ténylegesen letisztult, kimondottan funkcionális. Mindez teljes, maradéktalan komfortot biztosít a sportos vezetési élményhez. Tesztjeink során ez ténylegesen beigazolódott, ugyanis nincs még egy hasonló variáció e kategóriában, amely ennyire az élményre lenne kihegyezve, nem beszélve arról, hogy például a kiltás-kitekintés rendkívül optimális.




Így az sem meglepő, hogy a Swift Sport műszerfala mennyire a sportosságra lett kihegyezve szintén. Ténylegesen exkluzívnak jellemezhető műszeregységével, annak színkavalkadjával kétség nélkül hódításba kezd, már a szalonban, amikor csak pedzegetjük a vásárlást; a lendületet, a racetrak-érzetet egyöntetű fekete-fehér fordulatszámmérő piros számlappal máris hozza. Erre nagyban rátesz még a sötétszürke sebességmérő, amely közvetlenül mellé lett kanyarítva.


Itt bizony tényleg eredeti (fél) kagylóüléseket kapunk: a Swift Sport-ban piros díszvarrás és kidomboruló Sport felirat díszeleg a félkagyló üléseken. Ezeknek egész kényelmes a kialakításuk, messzemenően jó oldalirányú megtámasztást és merevséget nyújtanak, melyeknek köszönhetően a tempósabb kanyarok is kisimulnak szinte – persze ehhez nagyban hozzájárul az atomstabil sport felfüggesztés is.


Talán az alsó ív kiegyenesítése az, ami hiányzik a Swift Sport kormányának arculati jellegéből. Ugyanakkor lyukacsos bőrborítású kormány sportos, de a hétköznapi vezetés során is nagyon jól bír teljesíteni.

Egyelőre a Suzukinál, konkrétan a Swift Sport-nál nem trend a teljes LCD alkalmazás, így az analóg egységek megmaradtak, mint például a klímaszabályozó konzol is. A Swift Sport-ban automata klíma áll rendelkezésre, így alapvetően minden évszakban az ideális hőmérséklet hangolhatjuk finomra az autóban. Rendkívül szimplán szabályozható a klíma, amely persze összesíti a beltérben uralkodó aktuális hőmérsékletet, és ehhez szabályozza a legideálisabb profilt.





Mára elengedhetetlenné vált, hogy egy autó belterében rendelkezésre álljon a lehető legtöbb aljzat. A Suzuki Swift Sport-ban USB és AUX csatlakozók is megtaléálhatók, így mindig hozzá tudunk férni kedvenc zenéinkhez, továbbá a 12 V slot segítségével könnyedén tölthetjük külső )okos) eszközeinket.

Mindezeken felül számos oldalrekesz (jó méretezésű térképzsebek, italtartó) áll rendelkezésre a Suzuki Swift Sport-ban, így a komfortszint utazás közben túlzás nélkül csúcsra járatható kategórián belül.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)


































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


